فیلتر آلومینیومی و تفاوت آن با بقیه فیلترها در هواساز

فیلتر آلومینیومی و تفاوت آن با بقیه فیلترها در هواساز

فیلتر آلومینیومی و تفاوت آن با بقیه فیلترها در هواساز

هواسازها یکی از لوازمی هستند که به میزان زیاد برای متعادل کردن هوای مناطقی که بسیار خشک هستند مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با تولید کردن رطوبت مورد نیاز برای هوا باعث میشوند تا تعادل به فضاها برگردد و موجب رضایت افراد حاضر در آنجا شود.

تمامی سیستم های تهویه به فیلترها مجهز هستند تا بتوانند هوای با کیفیت تری تولید نموده و در دسترس فضاها و مکان هایی که این سیستم ها نصب هستند قرار بدهند. این فیلترها انواعی دارند که فیلتر آلومینیومی یکی از آنها است که مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلترهای آلومینیومی با بقیه انواع فیلتر تفاوت های آشکاری دارند که همین موارد باعث شده است تا بسیار بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. این تفاوت ها در واقع نشان دهنده سطح کیفی این فیلترها با بقیه انواع هستند که بسیار برای استفاده کننده اهمیت دارد.

در واقع کسانی که به سمت استفاده از فیلتر آلومینیومی می روند به این آگاهی و دانش رسیده اند که کیفیت بسیاری بهتری نسبت به بقیه انواع دیگر دارند که همین موجب می شود تا از استفاده کردن خود نهایت رضایت را داشته باشند و این فیلترها را به بقیه انواع ترجیح دهند.

فیلتر آلومینیومی چیست؟

برای مشاهده و بررسی هواساز های اریا تهویه اینجا کلیک کنید

فیلتر آلومینیومی چیست؟

فیلتر آلومینیومی نوعی جداساز ذرات معلق به هوا است که هواسازها و سیستم های تهویه به وسیله آن هوا را تصفیه می کنند و سپس اجازه ورود به فضاهایی که در آن نصب هستند را می دهند. استفاده از این فیلترها موجب می شود تا هوایی که افراد تنفس می کنند از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

تفاوت های فیلتر آلومینیومی با بقیه فیلترها:

این فیلترها نسبت به انواع دیگر تفاوت هایی دارند که همین موارد در واقع باعث شده است تا هواسازها و سیستم های تهویه به آنها رو بیاورند. در واقع خدماتی را شامل حال مشتری می کنند که نمی تواند از کنار آنها به راحتی عبور کند و نادیده بگیرد.

چند لایه و مشبک هستند:

فیلتر آلومینیومی برخلاف انواع دیگر فیلتر به صورت چند لایه پشت سر هم در درون هواساز قرار می گیرند که همین امر باعث می شود تا ریزترین ذرات توسط این فیلترها جذب شوند و اجازه ورود به مکان ها را پیدا نکنند.

در واقع این لایه ها به فیلتر شدن به خوبی هوا و عبور دادن مناسب کمک می کند تا افراد از هوای تازه و سالم نفس بکشند و دچار مشکلات سلامتی نشوند. سالم بودن هوا یکی از بزرگ ترین خدماتی است که در واقع به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

دچار زنگ زدگی نمی شوند:

یکی از بزرگترین مزیت هایی که فیلتر آلومینیومی دارد این است که در برابر رطوبت مقاومت مناسبی دارد و به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شود که همین امر موجب می شود تا میزان زمان بیشتری بتواند در درون دستگاه هایی مثل هواساز به فعالیت بپردازد.

البته ضد زنگ بودن آلومینیوم باعث هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان است اما از آن جایی که دوام بالایی دارند و طول عمرشان زیاد است این هزینه ها به مرور زمان باز خواهد گشت و از این نظر هم نمی توان گرانی را بهانه ای برای تهیه نکردنشان در نظر گرفت.

نسبت به بقیه فیلترها طول عمر بیشتری دارند:

فیلتر آلومینیومی نسبت به انواع دیگر طول عمر بالاتری دارد شاید این موضع به مقاومت بالایی که این نوع از فیلترها دارند برگردد. کیفیت بالا و فلزی بودن در واقع کمک می کند که به راحتی دچار آسیب نشوند و مدت زمان بیشتری فعالیت کنند.

بقیه مدل ها معمولا بعد از یک یا چند بار استفاده دیگر توانایی فیلتر کردن مناسب هوا را ندارند که همین موجب می شود زیاد استفاده کردنشان مقرون به صرفه نباشد زیرا خیلی زود خراب شده و از رده خارج می شوند که اتفاق بدی برای مصرف کنندگان آینده نگر است.

کیفیت فیلترهای فلزی معمولا بیشتر است:

یک تفاوت عمده فیلتر آلومینیومی با فیلترهای دیگر این است که کیفیت بهتری دارند که مزیت بزرگی است و همین مورد باعث می شود تا مصرف کنندگان از نصب آن در هواسازهای خود استقبال کنند زیرا می دانند هوایی که از این فیلتر عبور می کند از میزان سلامت بالایی برخوردار است.

در سیستم های با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند:

یکی از تفاوت هایی که فیلتر آلومینیومی با بقیه دارد این است که در سیستم های هواسازی مورد بهره برداری قرار می گیرد که قدرت برند زیادی در بازار دارند و برایشان نظر و رضایت مشتریان بسیار اهمیت دارد.

در واقع این برندها با دادن خدمات مناسبی مثل نصب کردن قطعات با کیفیت باعث می شوند تا مشتریان همیشه گوشه چشمی به محصولاتشان داشته باشند زیرا می دانند که کیفیت را فدای کمیت نمی کنند تا سود بیشتری را به دست بیاورند.

فاصله زمانی سرویس کردنشان بیشتر است:

فیلتر آلومینیومی نسبت به بقیه انواع فیلتر از کیفیت بالاتری برخوردار است که همین باعث می شود تا فاصله زمانی که نیاز به سرویس کردن پیدا می کنند بسیار نسبت به بقیه انواع فیلتر طولانی تر باشد تا وقت زیادی از مصرف کننده نگیرند.

جلوی گرد و خاک را به خوبی می گیرند:

فیلتر آلومینیومی چند لایه است که همین باعث می شود تا گرد و خاک نتواند از میان آنها به راحتی عبور کند و خود را به محیط های داخلی برساند و موجب تنفس کردن هوای ناسالم توسط افرادی که در آنجا حاضر هستند شود که یک نکته بسیار خوب به حساب می آید.

خاصیت آنتی باکتریال دارند:

معمولا مصرف کنندگانی که به دریافت یک هوای سالم بسیار اهمیت می دهند بر روی این فیلترها اسپری آنتی باکتریال می زنند که همین موجب می شود تا هوایی که از فیلتر آلومینیومی عبور می کند از میزان سلامت بالایی برخوردار باشد تا افرادی که تنفسش می کنند دچار مشکلات نشوند.

تفاوت های فیلتر آلومینیومی با بقیه فیلترها

در ابعاد مختلف قابل تهیه هستند:

یک تفاوتی که فیلتر آلومینیومی با فیلترهای یک بار مصرف دارد این است که در ابعاد مختلف برای استفاده در دستگاه های مختلف تولید می شوند تا همه افراد به آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند از مواهبش بهره مند شوند که همین خود مزیت خوبی به حساب می آید.

قابل شستشو هستند:

بزرگ ترین مزیتی که فیلتر آلومینیومی دارد خاصیت قابل شستشو بودنش می باشد. این فیلترها به سادگی از داخل دستگاه خارج می شوند و استفاده کننده به راحتی می تواند آنها را با آب و محلول شوینده تمیز کند و دوباره بر سر جایش قرار بدهد.

قابل شستشو بودن این فیلترها باعث می شود که استفاده کردن از آنها صرفه اقتصادی بسیار بالایی داشته باشد. معمولا هر چند وقت یک بار بر اساس یک زمان بندی تعیین شده دست به شستشویشان می زنند تا کیفیت هوایی که وارد اماکن می شود افت پیدا نکند.

استفاده از آنها مقرون به صرفه است:

یکی از خوبی های فیلتر آلومینیومی این است که باعث می شود مصرف کننده از نظر مالی دچار ضرر نشود. فیلترهای دیگر معمولا باید تعویض شوند ولی این فیلتر به علت قابل شستشو بودن چنین مشکلی را ندارد و با تمیز شدن دوباره بر سر جایش قرار می گیرد تا به فعالیتش ادامه دهد.

همیشه اگر مصرف کنندگان به قیمت توجه نکنند و به مزایای کالاها نظر داشته باشند در نهایت به نفع خودشان تمام خواهد شد. یک کالایی که قابلیت شستشو دارد در دراز مدت قطعا برای آنها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

هوایی که از این فیلترها عبور داده می شود کمتر دچار افت فشار می شود:

یکی از بزرگ ترین مزایایی که فیلتر آلومینیومی نسبت به بقیه فیلترها دارد این است که هوایی که از آن عبور می کند دچار افت فشار نمی شود. این فیلترها مشبک هستند و به صورت چند تایی پشت سر هم قرار می گیرند تا هوای عبوری فیلتر شود.

علیرغم این که چند فیلتر در مسیر هستند ولی هوا را به شکل کاملا مناسب از خود عبور می دهند که همین باعث می شود بدون افت فشار وارد مکان ها و فضاها شود و نسبت به متعادل کردن آنها برای افرادی که آنجا حضور دارند کارش را به خوبی انجام دهد.

مصرف کنندگان این فیلترها رضایت بالایی از آنها دارند:

یکی نکته مهمی که فیلتر آلومینیومی نسبت به بقیه فیلترها با خود به همراه دارد بر می گردد به رضایت کسانی که از آنها سابقه استفاده کردن داشته اند. این رضایت معمولا به واسطه خدمات خوبی که دریافت کرده اند به دست آمده است.

این فیلترها نه تنها هوا را با کیفیت به مقصد می رسانند بلکه امکان شستشوی خود را به استفاده کننده می دهند که بسیار نکته مهمی محسوب می شود. در واقع این مزایا باعث به صرفه شدن هستند که در نهایت منجر به رضایت می گردد.

 مطالعه بیشتر: بررسی وظیفه حساس فیلتر بهداشتی در هواساز

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید فیلتر آلومینیومی نسبت به فیلترهای دیگر تفاوت هایی دارد که همین ها باعث شده است تا بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی باشد و برای استفاده از آنها تمایل داشته باشند که همین خود نشان می دهد تا چه اندازه قابل قبول هستند.

در آخر لازم به ذکر است که شرکت آریا تهویه با سال ها تجربه در زمینه تعویض انواع فیلترهای هواساز و غیره این آمادگی را دارد تا خدماتش را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *